Platform voor de levensmiddelen-en drankenindustrie
De geest van creativiteit
Zijn creatieve geest geeft KROHNE’s bedrijfscultuur al sinds 1921 vorm en heeft het bedrijf gemaakt tot wat het is vandaag: een van de internationaal leidende leveranciers van meettechnologie.

De geest van creativiteit

Creativiteit is onze meest efficiënte kracht. Het stelt ons in staat om innovatieve ideeën te bedenken voor nieuwe uitdagingen. Die creatieve geest geeft KROHNE’s bedrijfscultuur al sinds 1921 vorm en heeft het bedrijf gemaakt tot wat het is vandaag: een van de internationaal leidende leveranciers van meettechnologie.

KROHNE werd opgericht in 1921 en heeft zijn hoofdkwartier in Duisberg. Met meer dan 4.000 medewerkers combineert het bedrijf uitgebreide applicatiekennis met een lokale aanpak voor instrumentatieprojecten in meer dan honderd landen. Innovatie en productkwaliteit zijn de uithangborden van het Duitse bedrijf.

Toegevoegde waarde creëren

Honderd jaar Krohne staat voor honderd jaar denken in oplossingen in plaats van producten om toegevoegde waarde te creëren. Honderd jaar van nieuwe wegen bedenken. Honderd jaar van appreciatie van klanten, partners en medewerkers. Veel gebeurd al, maar er ligt nog veel meer in het verschiet. Michael Rademacher-Dubbick, voorzitter van de raad van bestuur: “Het thema waar we voor ons jubileum voor kozen, ‘the spirit of creativity’, staat voor een open benadering van onconventionele ideeën. Het toont dat KROHNE de voorbije honderd jaar van innovatie altijd zijn sterkte gemaakt heeft.” CEO dr. Attila Michael Biglic voegt er nog aan toe: “Toegevoegde waarde kan alleen maar gerealiseerd worden door te anticiperen op de wensen van onze klanten in diverse industrieën. Daarvoor heb je creatieve ideeën nodig die tegelijk technologische innovaties en organisatorische ontwikkelingen aansturen en die blijven bijdragen tot nieuwe mijlpalen voor KROHNE.”

KROHNE Insights gaf een overzicht van de belangrijkste trends en topic van het moment in de industrie.

Digitale beurs

Het jubileum werd in gang geschoten vlak voor de zomer met een digitale beurs: ‘KROHNE Insights’. Deze gaf een overzicht van de belangrijkste trends en topic van het moment in de industrie. Virtuele bezoekers konden een kijkje nemen in sectorspecifieke kamers waar zowel videoboodschappen als live presentaties hen wegwijs maakten in de technologie. Tegelijkertijd konden bezoekers zich een beter idee vormen van de ‘geest’ van het bedrijf in de showroom KROHNE honderd jaar.     

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?